Fast frakt 89,-
Fri frakt over 599,-
Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Hvem er Ganske Fint?

Ganske Fint er en nettbasert gave- og interiørbutikk som drives av Hanne & Kari. Vi har drevet med ulike former for netthandel siden år 2000 - hovedsakelig innen brukt og retro-varer. De siste årene har vi utvidet med også å selge nye varer innen interiør og design. Varene blir godt pakket, og sendes ut i løpet av 1 - 3 virkedager. 

Vi håper at hvert eneste besøk hos oss i Ganske Fint vil gi deg noe som kan begeistre, et lite smil i hverdagen, noe som kan vekke minner, noe som smaker godt, noe som gjør deg glad og ikke minst at du får et lite pustehull på en travel dag. 

 

Betaling

Vi benytter KLARNA og VIPPS. Det gir deg mulighet til å velge å betale via kort, mobiltelefon,VIPPS-overrføring, eller du får tilsendt en faktura. Når du handler av oss første gang, blir du bedt om å oppgi personnummer. Ganske Fint kan ikke se personnummeret ditt på bestillingen, og det blir heller ikke oppbevart hos oss. Det brukes av KLARNA for å bekrefte at du er en reell kunde, og at det ikke bare er en datamaskin som legger inn bestillingen.

 

Frakt

Handler du for over kr. 599,- får du alltid FRI FRAKT på din bestilling. Handler du for under 599,- kroner, blir frakten og ekspedisjonsgebyr kun kr. 89,-. Dette gjelder kun for adresser i Norge, og ikke for Svalbard og Jan Mayen. Ønsker du å handle, men er ikke bosatt innenfor Norges greser, ta kontakt med oss for avtale om pris for porto.

 

Leveringstid og betingelser

Vi vil tilstrebe å sende bestillingen din den påfølgende virkedagen. I travle perioder kan det gå opptil 3 virkedager før vi får sendt. Blir det forsinkelser, vil vi informere deg om det på mail. For å holde prisene nede, samt ta vare på miljøet, hender det vi gjenbruker esker.  

Dersom det har forekommet skrive- eller trykkfeil av vesentlig størrelse fra Ganske Fint sin side større enn 15% av normal utsalgspris, kan Ganske Fint ensidig endre, slette eller avvise ordre. Dette gjelder selv om kunde har mottatt ordrebekreftelse eller lignende.Vi har mulighet til å gjøre endringer frem til varen sendes fra vårt lager. Dersom varen er sendt fra vårt lager må du benytte angreretten din.

For levering av varer benytter vi Bring pakke i postkassen, pakke på døra eller pakke til hentested. For større pakke benytter vi PostNord. Du får tilsendt en melding når pakken er sendt fra oss. Meldingen inneholder et sporingsnummer. Vi gjør oppmerksom på at dersom pakken er for stor for din postkasse, blir pakken levert til hentested, selv om du har fått oppgitt at den er sendt som pakke i postkasse.

 

Dersom du angrer

Skulle du av en eller annen grunn ikke være fornøyd med det du har kjøpt, har du 14 dagers angrerett. Sammen med e-post om at pakken er underveis, følger et angrerettsskjema. Ønsker du å benytte deg av angreretten, må du ta kontakt med oss pr. mai. Vi refunderer varen fullt ut så sant varens verdi ikke er vesentlig forringet.

Du som kunde er selv ansvarlig for å betale fraktkostnader på en vare som du vil angre kjøpet på, jf. angrerettloven § 25. Du er også ansvarlig for trygg retur av vare(r), så vi anbefaler deg å pakke varen godt og ta vare på kvittering for frakt. Dersom du sender varen må dette gjøres via Posten/Bring (Helthjem/Postnord eller andre fraktmåter aksepteres ikke).

Du mottar angrerettskjema på e-post når ordren er sendt eller klar for henting. 

Det er som nevnt ikke angrerett på hudpleieprodukter, rengjøringsprodukter og spiselige produkter.

Varen må returneres til oss innen 14 dager fra du informerer oss om at du ønsker å angre kjøpet. Varen må returneres i sin opprinnelige stand, med original emballasje og eventuelle merkelapper. Det vil si at kjøpet ikke kan angres hvis du har brutt forseglingen på produkter til personlig pleie og lignende.

Du kan bli belastet dersom produktet er påført en verdireduksjon som følge av bruk utover det som er nødvending for å fastslå varens art, egenskap og/eller funksjon. (jf. angrerettloven §25). Beløpet for returnert vare vil bli godskrevet din konto når vi mottar varene. Har du valgt å betale med faktura, vil du bli kontaktet av vår samarbeidspartner Klarna for tilbakebetaling hvis du allerede har betalt.

Uavhentede pakker som blir sendt i retur av posten, blir ikke betraktet som del av angrerettsavtalen. 

Mer informasjon angående angrerett ved kjøp finner du på Forbrukerrådets nettsider: http://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/

Pakker som ikke hentes 

Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Dersom pakken ikke hentes på postkontoret innen 14 dager blir pakken sendt i retur til oss og kjøper vil bli belastet med et gebyr på opptil kr. 300,-. Dersom Ganske Fint AS må sende pakken på nytt grunnet feil adresse eller ikke hentet pakke, vil kostand på ny forsendelse bli belastet kjøper. Dette gjelder også i de tilfeller der pakken opprinnelig ble sendt fraktfritt første gang.

 

Har du spørsmål? Ta kontakt på e-post post@ganskefint.no. Vi er også å treffe på telefon 959 24 300 på hverdager mellom 11 og 17 og lørdager mellom 11 og 15.

Ganske Fint AS - orgnr. 913 212 045 MVA

Vi forbeholder oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen. Videre tas det forbehold om kansellering av ordrer beregnet for videresalg..